czwartek, 27 listopada 2014

Co jest lepsze, narty czy deska?



Mam nadzieję, że mój blog odwiedzają tak fani nart, jak i snowboardu. Chciałbym sprowokować dyskusję na temat wad i zalet nart oraz deski. Która dyscyplina jest lepsza? Ciekawsza, bardziej fascynująca, łatwiejsza?
Osobiście zacząłem przygodę on nart. Po około siedmiu latach zapisałem się do szkółki. by uczyć się jeździć na snowboardzie. Nie potrafię jednak obiektywnie ocenić, co było trudniejsze. Po pierwsze ucząc się na nartach byłem młodszy. Po drugie, uczyłem się sam. po trzecie wreszcie, kiedy uczyłem się jeździć na snowboardzie, byłem już przyzwyczajony do nart.

Techniki te są zaś na tyle różne, że nie da się za bardzo wykorzystać umiejętności jazdy na nartach do nauki snowboardu. Trzeba zaczynać od początku. jasne est, że komuś, kto przywykł do dwóch desek, jazda na jednej wyda się trudna, dziwna i jakby... nienaturalna. Czy jednak faktycznie jest trudniejsza?

Wydaje się, że snowboard jest bezpieczniejszy, ponieważ upadając, mamy złączone nogi. Z doświadczenia też wiem, że upadki są mniej kłopotliwe. niektórzy jednak uważają, że trudniej jest wstać. W rzeczywistości zaś wymaga to przyswojenia odpowiedniej metody.

A co jest ciekawsze? To zależy od upodobań. Snowboard wybierają często młodzi ludzie ze względu na modę, odniesienia subkulturowe i tym podobne. nie oznacza to jednak, że deska jest bardziej emocjonująca. Na nartach również można robić ewolucje i uprawiać freestyle.

Wydaje się więc, że wszystko jest kwestią gustu. A Wy jak sądzicie? Co jest lepsze, snowboard, czy narty?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz